Introductie 

Dit. Dit is dé plek voor al jouw basics. Kleding die past, lekker zit, kwaliteit heeft, en er gewoon goed uit ziet. Of het nu gaat om basics of een paar statement items, ons doel? Jou met een goed gevoel de deur uit laten gaan. En dan bedoelen we niet alleen met de juiste outfit maar ook met een goed gevoel over waar die vandaan komt. Lees onze duurzaamheidsbeloftes en zie wat we doen om onze impact op het milieu te verkleinen. Want dat is minstens net zo belangrijk als een fijn zittend t-shirt.   

Artikel 1. Definities

1.1. No Excess B.V.: gevestigd in Amsterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KVK-nummer 34073682, handelend onder de naam No Excess B.V..

1.2. Website: de Website van No Excess B.V., te vinden op www.no-excess.com en diens subdomeinen.

1.3. Klant, de natuurlijke persoon of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met No Excess B.V. en/of geregistreerd is op de website.

1.4. Overeenkomst: een regeling of afspraak tussen No Excess B.V. en Klant waarvan de Algemene Voorwaarden integraal onderdeel uitmaken. 

1.5. Algemene Voorwaarden: deze algemene voorwaarden. 

Artikel 2. Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden 

2.1. De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen van No Excess B.V., tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.

2.2. Indien klant in zijn bestelling, bevestiging of enige andere uiting waarin hij beweert dat hij de Algemene Voorwaarden aanvaardt bepalingen opneemt die afwijken van of niet zijn opgenomen in de Algemene Voorwaarden, zijn dergelijke bepalingen voor No Excess BV slechts bindend indien en in voor zover No Excess BV deze schriftelijk heeft aanvaard. 

2.3. Indien naast deze algemene voorwaarden tevens aanvullende product- of dienstengebonden algemene voorwaarden van toepassing zijn, kan de klant steeds aanspraak maken op de voor hem meest gunstige bepaling indien de algemene voorwaarden onderling strijdig zijn.

Artikel 3. Prijzen en informatie 

3.1. Alle prijzen vermeld op de website en in andere materialen afkomstig van No Excess BV zijn inclusief belastingen en andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd, tenzij op de website anders vermeld staat.
Als er verzendkosten in rekening worden gebracht, worden deze duidelijk vermeld voordat het contract wordt gesloten. Deze kosten worden ook afzonderlijk weergegeven in het bestelproces. 

3.2. De inhoud van de website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. No Excess BV kan echter niet garanderen dat alle informatie op de website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen en overige informatie op de website en in andere materialen afkomstig van No Excess BV zijn onder voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten. 

3.3. No Excess BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor kleurafwijkingen die voortvloeien uit de kwaliteit van de op het beeldscherm weergegeven kleuren.

Artikel 4. Sluiten van de Overeenkomst 

4.1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de klant het aanbod van No Excess BV aanvaardt onder de door No Excess BV gestelde voorwaarden.

4.2. Indien klant het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt No Excess BV de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod onverwijld langs elektronische weg in de vorm van een elektronische orderbevestiging. Zolang de ontvangst van de aanvaarding niet is bevestigd, heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Wanneer er geen elektronische bevestiging door No Excess BV wordt verzonden, kan klant geen rechten ontlenen aan de geplaatste bestelling. 


4.3 Wanneer blijkt dat de klant de bestelling niet heeft betaald, kan de klant geen rechten ontlenen aan de geplaatste bestelling.

4.4. Indien blijkt dat klant bij het aanvaarden of anderszins aangaan van de overeenkomst onjuiste gegevens heeft verstrekt, heeft No Excess BV het recht de overeenkomst op te schorten totdat de juiste gegevens zijn ontvangen.

4.5. Het is No Excess BV toegestaan ​​om, binnen wettelijke kaders, vast te stellen of klant aan de betalingsvoorwaarden kan voldoen, maar ook aan alle feiten en factoren die nodig zijn voor een verantwoord aangaan van een overeenkomst. Wanneer No Excess BV op grond van dit onderzoek goede redenen vindt om de overeenkomst niet aan te gaan, is No Excess BV gerechtigd een bestelling of aanvraag te annuleren of te weigeren.

4.6. No Excess BV behoudt zich het recht voor om geen zendingen naar afgelegen gebieden uit alle op onze website genoemde verzendlanden uit te voeren.

Artikel 5. Registratie 

5.1. Om optimaal gebruik te maken van de website, kan de consument zich registreren via het registratieformulier/ de account aanmelden optie op de website.

5.2. Tijdens het registratieproces wordt de klant gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen waarmee hij kan inloggen op de website. De klant is zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een voldoende betrouwbaar wachtwoord. 

5.3. De Consument dient zijn inloggegevens, gebruikersnaam en wachtwoord strikt vertrouwelijk te houden. No Excess BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel misbruik van de inloggegevens en mag er altijd van uitgaan dat de consument die inlogt op de website de partij is die zij zich voorgeeft te zijn. De Consument is verantwoordelijk voor en draagt ​​het volledige risico van alle handelingen en transacties die via de rekening van de Consument worden uitgevoerd.

5.4. Indien de consument weet of reden heeft te vermoeden dat zijn inloggegevens in handen zijn gekomen van onbevoegden, is hij verplicht zo spoedig mogelijk zijn wachtwoord te wijzigen en/of No Excess BV daarvan op de hoogte te stellen, zodat No Excess BV passende maatregelen kan nemen. maatregelen. 

Artikel 6. Uitvoering van de Overeenkomst

6.1. Zodra No Excess BV de bestelling heeft ontvangen, zal zij de producten onverwijld en met inachtneming van het bepaalde in lid 3 van dit artikel naar de consument sturen.

6.2. No Excess BV is bevoegd derden in te schakelen bij de uitvoering van haar verplichtingen uit de overeenkomst.

6.3. Ruim voordat de overeenkomst wordt gesloten, wordt op de website duidelijk omschreven op welke manier en binnen welke termijn de producten worden geleverd. Als er geen leveringsdatum is afgesproken of vermeld, worden de producten uiterlijk binnen 30 dagen geleverd.

6.4. Indien No Excess BV de producten niet binnen de overeengekomen termijn kan leveren, stelt zij de consument hiervan op de hoogte. In dit geval heeft No Excess BV twee weken de tijd om de producten alsnog te leveren. Wanneer het niet mogelijk blijkt om de producten binnen deze twee weken te leveren, heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. 

De consument kan er zelf voor kiezen om akkoord te gaan met een nieuwe bezorgdatum of om de overeenkomst kosteloos te ontbinden.

6.5. No Excess B.V. raadt consumenten aan om de producten bij levering te inspecteren en eventuele gebreken binnen een redelijke termijn te melden, bij voorkeur schriftelijk of per e-mail. Zie voor meer informatie het artikel over garantie en conformiteit.

6.6. Het risico van de producten gaat over op de consument zodra de producten op het overeengekomen afleveradres zijn afgeleverd.

6.7. Indien het bestelde product niet meer leverbaar is, is No Excess BV gerechtigd een product te leveren dat qua aard en kwaliteit vergelijkbaar is met het bestelde product. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en het product kosteloos te retourneren.

Artikel 7. Herroepingsrecht/retour 

7.1. Dit artikel is alleen van toepassing als consument een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Zakelijke consumenten hebben dan ook geen herroepingsrecht.

7.2. Consument heeft het recht de overeenkomst op afstand met No Excess BV binnen 30 dagen na ontvangst van het product, kosteloos en zonder opgave van redenen te ontbinden.

 7.3. De termijn vangt aan op de dag nadat de consument, of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: 

-Als de levering van een product bestaat uit verschillende afleveringen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste aflevering of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
-Bij contracten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste product heeft ontvangen;
-Als de consument meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door de consument aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen.

7.4. De eventuele door de consument betaalde verzendkosten en het voor het product betaalde aankoopbedrag worden bij retournering van de gehele bestelling aan de consument terugbetaald. Wanneer de bestelling naar Nederland, België, Luxemburg of Duitsland wordt verzonden, is No Excess BV verantwoordelijk voor de eventuele verzendkosten en retourkosten. Indien de consument echter besluit een andere verzend- en/of retourmethode te gebruiken dan vermeld in de algemene voorwaarden, is de consument verantwoordelijk voor de eventueel gemaakte kosten en zal No Excess BV de gemaakte kosten niet terugbetalen. Wanneer de consument niet afkomstig is uit een van de in dit artikel genoemde landen, is de consument verantwoordelijk voor de verzend- en retourkosten. Pas wanneer de gehele bestelling retour is ontvangen worden de verzendkosten ook door No Excess BV vergoed.

7.5. Gedurende de in lid 1 genoemde bedenktijd zal consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De consument mag het product slechts uitpakken of gebruiken in die mate dat nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. 

7.6. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die een gevolg is van het gebruiken van het product, anders dan op een manier die is toegestaan.

7.7. De consument kan de overeenkomst ontbinden conform lid 1 van dit artikel door de herroeping (digitaal of in andere vorm) binnen de herroepingstermijn te melden aan No Excess BV door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze. . Indien No Excess BV het voor de consument mogelijk maakt om op elektronische/digitale wijze zijn herroeping kenbaar te maken, stuurt No Excess BV na ontvangst van een dergelijke verklaring onverwijld een ontvangstbevestiging.

7.8. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de dag van melding als bedoeld in lid 1, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een vertegenwoordiger van) No Excess BV. De consument kan het product zonder voorafgaande kennisgeving van herroeping binnen de in lid 1 genoemde termijn rechtstreeks naar No Excess BV sturen. De consument dient in dit geval een schriftelijke melding van herroeping bij te voegen, zoals het modelformulier. 

Producten kunnen geretourneerd worden naar het volgende adres: 

Maroastraat 79, 1060 LG, Amsterdam

7.9. De door de consument (vooruit) betaalde koopprijs zal zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, aan de consument worden terugbetaald. Indien de consument besluit de gehele bestelling te retourneren, worden tevens de verzendkosten terugbetaald. Als de consument een dure methode van levering heeft gekozen boven de goedkoopste standaardlevering, hoeft No Excess BV de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Behoudens de gevallen waarin No Excess BV heeft aangeboden het product zelf af te halen, kan hij wachten met terugbetalen totdat hij het product heeft ontvangen.

7.10 Als de consument een gratis actieproduct heeft toegevoegd aan zijn aankooporder op de website No Excess BV, moet hij dit artikel retourneren als het retourorderbedrag lager is dan het orderbedrag dat voor de actie is ingesteld. Indien de consument dit nalaat, is No Excess BV genoodzaakt de waarde van het product in mindering te brengen en de consument zijn geld terug te betalen.

7.11. Informatie over de toepasselijkheid of niet-toepasselijkheid van een herroepingsrecht en de eventueel vereiste procedure wordt duidelijk op de website geplaatst, ruim voordat de overeenkomst wordt gesloten.

Artikel 8. Betaling 

8.1. Klant zal de aan No Excess BV verschuldigde bedragen voldoen overeenkomstig de bestelprocedure en de eventueel op de website aangegeven betaalmethoden. Indien de klant niet aan deze voorwaarden voldoet, kan de klant geen rechten aan zijn bestelling ontlenen. No Excess BV is vrij elke betaalmethode naar keuze aan te bieden en kan deze methoden op elk moment wijzigen. Bij betaling na levering via Klarna wordt aan de klant een betalingstermijn gesteld van 14 dagen, ingaand op de dag na levering.

8.2 In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij u de volgende betaalmethoden aan. Betaling geschiedt aan Klarna.

• Betalen in [14] dagen: De betalingstermijn is 14 dagen vanaf de verzending van de goederen of tickets/ de beschikbaarheidsdatum van de service. Je vindt de volledige algemene voorwaarden voor de markten waar deze betaalmethode beschikbaar is hier: 

Duitsland, FinlandOostenrijk en de Nederland. De betaalmethode Betalen in [14] dagen is alleen beschikbaar na een positieve kredietbeoordeling. Hiervoor sturen we tijdens het bestelproces en de verwerking van je bestelling je gegevens door voor een adres- en kredietcheck aan Klarna. Afhankelijk van de uitkomst van de kredietcheck kunnen we je alleen de beschikbare betaalmethoden aanbieden. Algemene informatie over Klarna en de gebruiksvoorwaarden per land vind je op klarna.com. Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie in de privacyverklaring van Klarna.

Artikel 9. Garantie en conformiteit 

9.1. Dit artikel is alleen van toepassing als de consument een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn of haar beroep of bedrijf. Indien No Excess BV aparte garantie geeft op de producten dan geldt dit, onverminderd het voorgaande, voor alle soorten consumenten.
9.2. No Exces BV garandeert dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van betrouwbaarheid en/of bruikbaarheid en met de bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften die vanaf de datum van binnenkomst van kracht zijn. in de overeenkomst. Indien specifiek overeengekomen staat No Excess BV er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. 

9.3. Indien het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, dient de consument binnen bekwame tijd nadat hij het gebrek heeft ontdekt No Excess BV hiervan op de hoogte te stellen.

9.4. Indien No Excess BV de klacht gegrond acht, zullen in overleg met de consument het defecte product(en) worden gerepareerd, vervangen of terugbetaald. Het maximale schadevergoedingsbedrag is, met inachtneming van het artikel over aansprakelijkheid, gelijk aan de prijs die de consument voor het product betaalt. 

Artikel 10. Klachtenafhandelingsprocedure 

10.1. Indien klant klachten heeft over een product (conform het artikel over garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van No Excess BV, kan hij telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens onderaan de Algemene Voorwaarden. 

10.2. No Excess BV zal zo spoedig mogelijk, en in ieder geval binnen 3 dagen, na ontvangst van de klacht, op de klacht reageren. Indien het voor No Excess BV nog niet mogelijk is om tegen die tijd een inhoudelijke reactie op de klacht te formuleren, zal No Excess BV binnen 3 dagen na ontvangst van de klacht de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht de klacht te zullen beantwoorden. een inhoudelijke of definitieve reactie kunnen geven op de klacht van klant.

10.3. Als klant een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf, kan deze een klacht indienen via het Europese platform voor online geschillenbeslechting, beschikbaar op: http://ec.europa.eu/odr/. 

Artikel 11. Persoonsgegevens 

11.1. No Excess BV zal de persoonsgegevens van de consument verwerken in overeenstemming met de privacyverklaring.

Artikel 12. Slotbepalingen

12.1. Deze overeenkomst is onderworpen aan de wetten van het land waar de webshop is gevestigd.

12.2. Voor zover door dwingend recht niet anders wordt voorgeschreven, zullen eventuele geschillen voortvloeiende uit de overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse rechter in het arrondissement waar No Excess BV gevestigd is. 

12.3. Indien enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden nietig zou blijken te zijn, heeft dit geen invloed op de geldigheid van de Algemene Voorwaarden als geheel. In dat geval zullen partijen één of meer nieuwe bepalingen vaststellen ter vervanging, die zoveel mogelijk de oorspronkelijke bepaling zullen weerspiegelen in het licht van de wet.

12.4. Onder 'schriftelijk' in deze Algemene Voorwaarden wordt mede verstaan communicatie per e-mail en fax, mits de identiteit van de afzender en de integriteit van de mail voldoende vaststaan.

Contactgegevens

No Excess B.V.
Maroastraat 79, 1060 LG, Amsterdam
webshop@no-excess.com